نوای «زنگ شهادت» در کانون امام علی(ع ) 
نوای «زنگ شهادت» در کانون امام علی(ع ) 

نوای «زنگ شهادت» در کانون امام علی(ع ) 

مجید خوبی زاده، گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع ) شهر جیرفت، در حال ساخت نرم افزار «زنگ شهادت» هستند که به زودی رونمایی می شود.
شناسه خبر : 865977 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«مجیدخوبی زاده»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از ساخت نرم افزار زنگ شهادت خبر داد و گفت: این «زنگ شهادت» افزار به زندگی شهید احمد بهروزه یکی از کوچکترین شهدای دوران دفاع مقدس اشاره دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: نرم «زنگ شهادت» شهادت دارای بخش های مختلفی از جمله زندگی نامه شهید، خاطرات خانواده شهید، و نوشته ها و تصاویر کتاب قصه درخت آلو تالیف کانون پرورشی فکری رفسنجان است.

 

وی، ادامه داد: به منظور تکمیل این نرم افزار، از بیانات امام راحل در خصوص وظایف مردم در قبال خانواده شهدا، وصیت نامه شهدای شهرستان جیرفت خطاب به مردم، دختران و پسران به همراه عکس های این شهدا نیز استفاده می شود.

خوبی زاده، بیان داشت: این نرم افزار با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و الگوسازی برای نسل نوجوان و جوان و به ویژه دانش آموزان در حال ساخت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، اظهار داشت: کار طراحی و ساخت نرم افزار «زنگ شهادت» ۲ ماه به طول می انجامد و اکنون در حال اتمام است و به زودی رونمایی می شود.


وی، اضافه کرد: این نرم افزار کاری از کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) است که با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، کانون تخصصی ایثار و شهادت جنوب کرمان، سپاه شهرستان جیرفت، حوزه مقاومت شهید مطهری و پایگاه مقاومت امام علی (ع) در حال ساخت است.

پایان پیام/ 586